西歐五國星馬畢業遊 Day3 (大英博物館,倫敦塔橋,Harrods,Burger & Lobster,Nandos)

By 曳豬到爆炸 - 5月 22, 2018


想睇番西歐五國星馬畢業遊的27日行程,請睇西歐五國星馬畢業遊 (27日景點行程分享,機票資料)

~今日的行程~
5月16日:大英博物館 British Museum –> 午:Nando's –> 倫敦塔橋 Tower Bridge –> Harrods 百貨公司行街 –> 晚:Burger & Lobster

早上10:00am,我地pack好行李,係酒店食個豐富的早餐就出去啦!


之後,我地搭黎King's Cross St. Pancras地鐵站,
除左地鐵站之外,
呢度仲有St Pancras International國際火車站 & King's Cross火車站,
圖中咁靚嘅就係St Pancras International啦,係Euro Star係英國的總站。

我地之後個三晚都會住係呢間Crestfield Hotel
非常近St Pancras International國際火車站,
方便我地搭Euro Star去法國巴黎。

放低行李之後我地就出發去大英博物館啦!
我地搭去Holborn地鐵站,
行5分鐘左右就去到大英博物館 British Museum,
大英博物館的入口前面係有間Starbucks架!

大英博物館係免費入場
日常的開放時間係10:00am - 5:30pm
星期五會開到8:30pm,
1/1, 24-26/12會休息,
大英博物館分為三層,
係以地區黎分展區,
例如非洲、美洲、古埃及、古希臘及羅馬、亞洲、歐洲、中東等。
其中一個著名的收藏品係拉美西斯二世頭像Statue of Ramesses II, the 'Younger Memnon',
位於Egyptian sculpture (Room 4)。


我地覺得最大開眼界就係見到木乃伊,
係位於Egyptian death and afterlife: mummies (Rooms 62–63)。
有好多巨木乃伊放係玻璃窗入面展放,
甚至展示解開左裹屍布的木乃伊的遺體!
覺得呢個木刻的人像好特別,
佢係位於Where the Thunderbird Lives: Cultural Resilience on the Northwest Coast of North America (Room 91),
係溫哥華島的土著Kwakwaka'wakw係“哂命”宴(Potlatch)上的雕塑。

中國的展品我都十分期待,
因為1900年八國聯軍入侵中國,
聽聞英國搶左好多珍貴的中國歷史文物番去,
但可惜我地去個陣有D中國展館唔開,
我地主要都係睇左D青花瓷器。
大英博物館係世界上規模最大的博物館之一,擁有八百多萬件的收藏品,
但由於空間所限,大量的收藏品都未能公開展出。
的而且確,我覺得羅浮宮係比大英博物館多好多野睇。
大英博物館的中央方庭Queen Elizabeth II Great Court,
好有現代感,但又同周圍的舊建築又好夾。

我地離開左大英博物館,
就係外面的手信店行下,
發現呢度賣的postcard都係幾平,
3張 £0.3,又係大約一蚊港紙一張,
琴日係Big Ben附近無買到白金漢宮的postcard,
今次就買番3張留念啦。

我地睇完就離開行番去Holborn地鐵站,
途中覺得肚餓,
於是就去左成日都係倫敦見到的Nando's試下啦,
地址:9-10 Southampton Place, Holborn, London, WC1A 2EA
Nando's係一間南非的餐廳食非洲南部的莫桑比克&葡萄牙菜,
莫桑比克曾經係葡萄牙的殖民地,
主要係食呢度的Peri-Peri Chicken霹靂辣椒雞。

我地都係order一款雞,再加兩個Regular Sides。
我揀左4 Chicken Thighs (無骨雞腿)、Peri-Salted Chips (霹靂椒鹽薯條)、Garlic Breads (蒜蓉包) £10.95
D雞仲可以揀唔同的辣度添,
我唔食辣,揀左Mango & Lime。

男友揀左1/2 Chicken (半隻雞),Spicy Rice (香辣飯)、Creamy Mash (忌廉薯蓉) £10.7
男友食辣,揀左Medium辣。
我地覺得D雞都幾好食,特別係因為面頭d醬汁好味,
Side dish推薦Creamy Mash & Peri-Salted Chips!
薯蓉好creamy同濃味,
薯條上面辣粉,我唔食辣都覺得正。
我地仲加左一杯Bottomless Soft Drink,
無限添飲汽水 £2.6,
一杯Mango Quencher £2.75,
連稅總共食左 £27。
餐廳的環境。
當時D員工突然唱生日歌,
原來有個員工生日!
大部分的食客都一齊唱生日歌,
呢度的工作環境真係好開心呀。



之後我地就由Holborn地鐵站搭去Tower Hill站,
因為我地會去Tower Bridge 倫敦塔橋!

虛線係我地當日行路的路線!

Tower Hill站出黎就會見到倫敦塔 Tower of London,
佢係一座係1066年建成的城堡,
係1988年被列為世界文化遺產。

我地只係係外而經過,
無入到去倫敦塔參觀。
沿住泰晤士河River Thames行,
就會見到Tower Bridge 倫敦塔橋,
中間的吊橋可以升起,比大型的船駛過。
細個成日以為呢個橋叫做London Bridge,
因為幼稚園成日一路唱London Bridge is falling down,
一路玩下圖個個遊戲,

所以一直都會以為會升降的橋就係London Bridge,
其實歌入面的is falling down係指座橋塌緊落黎。
倫敦塔橋真係好靚呀。
想知座橋幾時會升起請按我


座橋除左比車行之外,
兩邊仲有行人路架。
橋上面睇座橋都係咁靚呀!
係橋上面望出去泰晤士河。
條橋全長244米,
話咁快就行完 成條橋啦。
我地落左橋影番對面岸,
最右手面的建築物就係Tower of London,
我身後 右面個座商業大廈係20 Fenchurch Street
因為外形似一部對講機,所以亦都叫做'The Walkie-Talkie',
係2017年李錦記仲用左約128億港元買左呢棟野的全部股權添!

而尖尖地成粒子彈個棟大廈係30 St Mary Axe
亦都叫做小黃瓜 'The Gherkin'。

行行下見到有個模型展示呢邊岸有咩建築物。
最特別係泰晤士河上有架軍艦,
佢係帝國戰爭博物館貝爾法斯特號館 HMS Belfast,
架軍艦曾經係二戰中服役,而家停泊係Tower Bridge附近作為博物館供人參觀,
但我地就無入到去參觀啦。

我地穿過呢個Hay's Galleria商場,
然後去London Bridge地鐵站搭去Knightsbridge站,
因為我地打算去Harrods百貨公司行街,
然後食Burger & Lobster
我地首先去Harrods!
前面呢棟咁靚的建築就係Harrods啦。
Harrods已經有接近200年的歷史,
係世界知名的賣名牌產品的百貨公司,
除左名牌手袋、化妝品之外,
Harrods入面都有食物手信個類野賣,
而且有佢地自家牌子的精品賣。
我地買左兩袋野。
係地下個層買左兩件Charlotte Tilbury的產品,
當時Charlotte Tilbury仲未進軍香港。




Luxury Palette - The Dolce Vita £39

Matte Revolution - Amazing Grace £24,
查上咀好香雲呢拿味,
有D乾,
隻色係偏紅的珊瑚色,好靚呀。
係英國買滿£30就可以退稅,
我地買左£63,退左£4.3。
係2樓有個Harrods Gift Shop,
賣好多Harrods的精品,
我買左個iPhone Case £5.95,
上面有英國的著名的地標,包括西敏寺、大笨鐘、白金漢宮、倫敦塔橋等。
我地仲買左兩個鎖匙扣£8 一個,
幾重手,好高質的感覺。


之後我地去左Harvey Nichols的5樓食Burger & Lobster
地址:Fifth Floor Harvey Nichols, 109 - 125 Knightsbridge, London, SW1X 7RJ London
Menu
Drink List

Original Roll £25


The Original Lobster £31,
使用新鮮的加拿大龍蝦,約1.5磅重,
有steamed蒸或者grilled燒揀,
店員解釋兩種分別,我地最後揀左蒸,因為佢話肉汁會好味D。

食Lobster定Roll好?
兩個都好好味,
食原隻lobster可以滿足對龍蝦的渴求,
而lobster roll的龍蝦肉鮮味d,個包脆脆地好正,
各有各好啦。

我叫左杯Cool Breeze,男友叫左Winter Spiced Tea,各£4.5。
今餐真係大滿足,
而且D侍應哥哥都好funny,
服務好好,
大家黎倫敦都要試下呢間餐廳呀!

加左12.5%服務費後,總數係£73.13。


之後我地去左酒店附近間Tesco Metro超級市場買野,
地址:21 Caledonian Rd, London N1 9DX London,
買左支500ml的桃汁 £1.37 (無影到相添)

Sparking Orange & Mango Flavoured Spring Water 有汽的水 £0.47

Cadbury Brunch Bar 吉百利能量棒  £0.9
英國超市賣的野我覺得都比香港平呀。


旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日

=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================


《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments