西歐五國星馬畢業遊 Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)

By 曳豬到爆炸 - 2月 28, 2019


~今日的行程~
6月1日:係Grindelwald 享受慢活 -> 午:Cafe Ringgenberg -> 晚:VOI Migros超級市場

想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

今日係最後一日住係Grindelwald,
我地黎左歐洲19日,
前兩日去左少女峰 & First
所以今日打算邊度都唔去,
留係瑞士最靚的村莊Grindelwald周圍行下享受下慢活,
唯一的任務就係寫明信片然後拎去寄啦。


每日一起身,
都要望下艾格峰Eiger先去刷牙洗面。
(酒店的review請睇呢個blog)
係酒店慢慢嘆個早餐。

食完早餐就係酒店門口的休憩空間坐下。

望下眼前呢個綠油油的草地&雪白的山峰。
(當然唔少得影相啦。)
然後我地周圍行下散步,
見到呢條小徑又幾有feel,
當然要影番張相啦。
之後我地行落山,
行下Grindelwald小鎮的鋪頭,
係Grindelwald間唔中都會見到熊仔的裝飾,
唔通Grindelwald係有熊出沒嘅?

=========================

我地中午黎左呢間Cafe Ringgenberg
地址:Dorfstrasse 123, Grindelwald 3818, Switzerland。
係瑞士瘋狂飲源自瑞士的阿華田
其實同香港飲到的都差唔多,
只係瑞士會用番佢的德文原名Ovomaltine
我就叫左杯Rooibos Vanilla 雲呢拿博士茶,
係用德國最大的茶包品牌 - Teekanne。
張墊枱紙標示左Grindelwald上的鐵路&山峰。
我地都忘記左影餐牌,
只係記得點左傳統的瑞士菜式黎試。
d芝士好邪惡呀,
我地總共食左CHF$43.3。

Grindelwald雖然係一個好靚的地方,
但係有時經過d牛牛的農舍,
就會聞到一大陣好臭的牛屎味。
(放心!條街係好乾淨,無牛屎)
另外,可能牛牛多的關係,
係餐廳食野都勁多烏蠅飛黎飛去,
就算我地係室內的cafe,都有2-3隻烏蠅喉住你的食物,
男朋友食野的時候就不停拍烏蠅,其實都幾煩架。


=========================

然後我地就去郵局買郵票啦,
寄去香港的名信片的郵費係CHF$2每張。
名信片寄去香港的郵費黎講:梵蒂岡(~HKD$18.2) > 瑞士(~HKD$15.8) > 巴黎(~HKD$11.2)。

買埋明信片我就番酒店慢慢寫啦。
攤係張床一路hea一路寫,
呢個時候好多雲飄去艾格峰度,
Grindelwald的天氣真係時晴時陰呀。
寫完我就放係酒店門口的郵筒到啦。

=========================

之後我地又落番山去超市買晚餐番酒店。

見到標榜係Grindelwald的雪糕,
個牌子名叫做Gletschereis,德文的意思係冰川的冰。
d材料,包括奶、忌廉、牛油,都係黎自Grindelwald,
而且無化學物質同人造添加劑,
100%純天然。

可能我地食唔慣天然野,
覺得佢比較淡味,
我都係鐘意食之前買的Ben & Jerry's 多d。

=========================

我地去左Day16去過個間VOI Migros超市買野食。

今晚的晚餐,
最左個個係三文治 CHF$4.5,
右面個盒係蘑菇意大利飯 CHF$4.8,
好似杯面個盒係肉丸薯蓉 CHF$2.6。

其實根本係得薯蓉。


我地想健康d買左盒粟米沙律 CHF$2.2。

除左野食之外,我地買左d零食。
好鐘意食Pretzel蝴蝶脆餅 (德文係Brezel) CHF$1.5,
好咸,
食左幾次先食得哂,
個包裝好貼心,有張貼紙比你封口,下次食就唔會咁快變腍啦。
Rapelli牌的Salami Paprika Chips CHF$12.7,
其實佢係切成薄片的莎樂美腸,
搭火車當零食咁食。
Tea Time牌的錫蘭紅茶50個茶包 CHF$1.2,
比我番Grad job的時候係office飲。
Bonherba牌的潤喉糖 CHF$4.1,
覺得佢比係香港食開的利口樂(Ricola)潤,
非常推薦大家買返香港派街坊。


超悠閒的一日就完結啦,
今晚要執行李準備番香港啦!
聽日我地會去琉森 Lucerne & 蘇黎世,
然後就出發去蘇黎世機場番香港,
再搭飛機去新加坡!
聽落都覺得chur呀。

旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments