西歐五國星馬畢業遊 Day22 (新加坡酒店篇,Four Seasons Hotel Singapore,Grandma's新加坡菜,三巡海南雞)

By 曳豬到爆炸 - 4月 10, 2019


~今日的行程~
6月4日:ION Orchard 行街 -> 午:三巡海南雞飯 -> Raffles City行街 -> 晚:Grandma's Restaurant (新加坡菜) -> 住:Four Seasons Hotel Singapore

想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)


早上check out左位於紅燈區的Fragrance Hotel - Crystal之後,
我地就拖住喼搭地鐵黎Orchard站check in另一間酒店啦。

上一次黎新加坡嘆,住左兩間靚景的酒店,
分別係金沙的Marina Bay SandsRitz-carlton Millenia
今次我地唔住咁豪啦!
係香港住唔起四季酒店,
而新加坡的四季酒店價格就相宜好多,
我地之後呢兩晚都住係新加坡的四季酒店 - Four Seasons Hotel Singapore


我地出左ION Orchard商場,
之後過大馬路去Wheelock Place商場,
然後沿住藍色點點去四季酒店。

之後我地發現,ION Orchard有條路通去Wheelock Place入面,
然後上一層,穿過Wheelock Place,係商場的另一個入口離開,
最後沿住紅色線去四季酒店,
呢個方法就可以一半路程都嘆住冷氣、行住商場咁番酒店啦。

我地去到四季check in的時候有welcome drink,
而且原本3點先可以上房,而家1點就有房啦!

我地入住的日期係4/6-7/6,
房型係Deluxe Room, 1 King Bed,
價錢連稅扣埋優惠碼係HK$5091.76 三晚,即係HK$1697.25 一晚,
地址:190 Orchard Boulevard, Singapore, 248646 Singapore

等我為大家解構下新加坡的四季酒店啦!
首先一入門口係有個衣櫃。
左手面就係浴室。

有兩個洗手盆,
朝早男友唔洗讓洗手盆比我用,咁就唔會有藉口懶床啦。


左手面係馬桶。
右手面係浴缸&淋浴的位置,
好鐘意浴缸上有個架呀。
出番黎睡房的位置,
呢度係梳妝台。
有Macaron!
睡床~
書台&電視機。
有意大利牌子Lavazza的咖啡室&膠囊咖啡。

仲有新加坡的TWG Tea茶包,
天呀,有6款比你飲,
我最鐘意Yunan FOP 雲南FOP呢個茶包,
係清清地帶點普洱的香味。
酒店望到的景,
雖然個景無Marina Bay SandsRitz-carlton Millenia咁正,
但咁岩前面呢兩座建築物都好特別。

話說我地最後個晚發現張床有疑似昆蟲的腳
我地立即打比前台叫佢幫我地換床單!
之後酒店職員都好快上黎幫我地換,
估唔到五星級酒店的床都會搵到有異物,真係嚇親!

=========================

係酒店hea左陣之後,
我地就去ION Orchard行下街,
然後又黎左上次都有黎Food Opera 醫醫肚,
地址:#B4-03/04 ION Orchard, Singapore 238801, Singapore。 

我地揀左呢間Sergeant Hainanese Chicken Rice 三巡海南雞飯
緊係要叫碟海南雞飯啦,有大中細3個三種份量揀,
我地呢碟係中,SGD$7.6。 
仲叫左碟咖哩雞麵,SGD$6.5,
咖哩味好香,但好辣,但d雞就無乜咖哩味,
加埋政府會收7%的稅,總共食左SGD$14.1。
食飽飽就去左Bengawan Solo,好出名的班蘭蛋糕餅店,
我地今次都係打算係機場先至買班蘭蛋糕,
另外機場的Bengawan Solo係免稅會平D架,
不過我地依舊買左D糕點番酒店食,
7件糕點都只係SGD$8.2,
地址:2 Orchard Turn, #B4-38 ION Orchard。

我地行行下ION Orchard覺得頂唔順,太眼訓啦,
琴日搭完10幾個鐘機,再搭接近4個鐘的機黎新加坡,
凌晨一點幾先到達酒店,今朝又要早起check out,
所以決定係酒店補番個眠先。
=========================

夜晚我地就搭地鐵去City Hall站,
Raffles City廣場食晚餐!
我地最後揀左呢間Grandma's Restaurant
見到下面寫住Proudly Singaporean就知呢間係食新加坡菜啦,
地址:#B1-76 Raffles City Shopping Centre, 252 North Bridge Road, 179103。
入去坐底就會比碟印尼蝦片,原來會收SGD$2!
左面個杯叫做Grandson's Fave,SGD$3.5,
右面個杯係 Sour Plum Lime Juice 話梅青檸汁 ,SGD$4.5,
我好鐘意酸酸甜甜咸咸的野飲。
Double Boiled Cordyceps Flower Chicken Soup 燉蟲草花雞湯,SGD$4.9,
個雞湯入面係有雞肉架,d雞好滑!

Mee Siam 暹羅麵,SGD$8.9,
係勁幼的米線。
Mini Ngoh Hiang 五香滷肉,SGD$6.9,
餐牌話呢碟係新加坡人最愛的小食,
個五香滷肉唔點醬就普通肉味,點左醬就好似蜜糖咁甜。
Nasi Bukhari 雞肶椰漿飯,SGD$16.9。
另外餐廳收加一服務費,政府會收7%的稅,總共比左SGD$56。

食完野我地就去左Market Place超級市場行下街,
男友d感冒仲未好番,所以要再買d藥食下。
(睇黎係巴黎佛羅倫斯買的藥都無乜效)
男友keep住咳,喉糖已經無乜用,要買支咳藥水,
最後揀左呢支Woods Cough Syrup 活士薄荷露 SGD$6.6。
男友感冒,依舊買盒感冒藥,
買左呢個Decolgen的感冒藥 SGD$6.15。

呢間超級市場賣的野都比較貴,
例如百勝廚叻沙拉麵要SGD$11.85,
我地之後去左Fairprice只係賣SGD$9.95。
另外,我地想買呢個KOKA牌的星洲叻沙味的公仔麵,
呢度要SGD$3.3,
我地諗住留到去牛車水的Fairprice先買,果然Fairprice只係賣SGD$2.9!


我地買完野就番酒店早d休息啦,
聽朝出發去聖淘沙玩!

旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)
Day21 (點係香港機場hea遊4個鐘,新加坡酒店篇,Fragrance Hotel - Crystal)
Day22 (新加坡酒店篇,Four Seasons Hotel Singapore,Grandma's新加坡菜,三巡海南雞)
Day23 (聖淘沙,3D影相館,4D探險樂園,高速斜坡滑車,空中吊椅,亞洲最南點)
Day24 (新加坡,Garden by the Bay,天天海南雞飯,小印度,哈芝巷)

Day25 (樟宜機場退稅,馬印航空去吉隆坡,亞羅街,Shangri-La酒店分享)
Day26 (Berjaya Times Square室內樂園,雙子塔,新峰肉骨茶)
Day27 (吉隆坡影相打卡必去Kuala Lumpur City Gallery,茨廠街,保記沙河粉)
Day28 (吉隆坡馬印航空番香港,退稅,吉隆坡Plaza Premium Lounge)


《去新加坡嘆》
去新加坡嘆 之 Day1a (樟宜機場,電話卡,兌錢)
去新加坡嘆 之 Day1b (聖淘沙,環球影城,Vivo City)
去新加坡嘆 之 Day2 (金沙購物中心,ION Orchard,牛車水,Maxwell Food Centre)
去新加坡嘆 之 Day3 (Merlion,牛車水寄明信片,Garden by the Bay,機場shopping)
去新加坡嘆 之 住宿篇 (Marina Bay Sands,無邊際泳池)
去新加坡嘆 之 住宿篇 (Ritz-carlton Millenia)

新加坡新地標 - Jewel 星耀樟宜+全世界機場內最高的瀡滑梯

  • Share:

You Might Also Like

0 comments