快閃高雄閨蜜遊 Day3 (去鈴鹿賽道樂園玩,玩VR game,最美捷運站 - 美麗島)

By 曳豬到爆炸 - 7月 31, 2024

~今日的行程~ 
11月3日:早:酒店早餐 -> 美麗島捷運站光之穹頂 -> 中正路喜餅街 -> 大魯閣草衙道 -> 午:春水堂 -> 鈴鹿賽道樂園 -> 高雄機場 -> 香港機場

今日依舊都係食酒店嘅早餐,
下篇blog會詳細介紹間酒店。

食完嘢我哋就去捷運美麗島站。

身後呢個就叫做「光之穹頂」,
係高雄最出名嘅景點之一。

呢個公共藝術係由意大利藝術家水仙大師(Narcissus Quagliata)親手打造,
用咗成4500片玻璃。

彩色嘅玻璃背景好適合打卡。



係光之穹頂影完相之後,
我哋就喺美麗島捷運站一號出口離開,
嚟咗中正路喜餅街,
我哋黎喜餅街唔係因為有人就嫁,
而且為咗買手信!


嚟喜餅街就係為去呢間舊振南餅店,
舊振南餅店創始於1890年,
已經有超過130年嘅歷史。


嚟台灣唔少得買鳳梨酥。

仲有太陽餅。

鳳梨酥同太陽餅食到好悶,
就可以試下綠豆椪,
原來綠豆椪係台式嘅傳統月餅黎架。



我哋周圍行吓為手信做最後衝刺,
最後大家買到咁多袋XD
我哋執好啲戰利品落喼就check out啦。






跟住我哋就搭捷運到草衙站
臨返香港之前去「鈴鹿賽道樂園」度玩!
玩之前就鎖行李落locker先。


我地首先黎大魯閣草衙道 Taroko Park 度食個lunch先!
(2022年8月已經改建成SKM Park Outlets 高雄草衙)


我最後揀咗春水堂
貪佢係台灣菜同埋坐得舒服。
呢碟係雪白菇芥藍,TWD$80。
地址:高雄市前鎮區中安路1之1號3F (SKM Park 大道西)

呢碟係黃金日式蝦排,TWD$135。

呢碗係御品牛肉麵,TWD$180。

我叫咗東坡肉套餐,TWD$280。

凍嘅玫瑰鹽普洱珍奶,呢杯係細size,TWD$90。

呢壺係熱嘅觀音珍珠奶茶,
都係細size,TWD$85,
第一次見珍珠奶茶用茶壺上,好搞笑。






食完飽飽,我地就入去鈴鹿賽道樂園啦。


當年嘅樂園地圖,
鈴鹿賽道樂園係免費入場,遊樂設施係每人逐項收費嘅。



我哋最想玩就係迷你鈴鹿賽道
可惜今日落雨,
個賽道唔開!T^T


呢張係好天氣嘅迷你鈴鹿賽道 (我係2020年1月再黎XD)


冇得玩迷你鈴鹿賽道就玩其他機動遊戲啦,
呢個係天空飛行家
個機動遊戲除咗會升起,
仲可以用自己雙手控制自己嘅飛機翼板。

雖然玩唔到鈴鹿賽道,但點都要扮下揸車。


呢個越野大冒險都幾刺激下,
又會噴水,地下又凹凹凸凸。


你睇吓我玩得幾開心XD

可以體驗到揸越野車嘅感覺,
推薦大家玩!

由於出面越黎越大雨,
我地就移師室內玩呢個星際戰場
兩個人一組玩雷射war game,
射其他組嘅人,
最後鬥高分。


之後我哋就去咗大魯閣草衙道嘅地庫B1,
當時有間Hoson World 異想未來城

係玩VR game的店,
岩哂我哋4個人啦。

我地首先玩呢隻VR game應該係生化煉獄,
隻game就係我哋四個人去打喪屍啦。

職員會係側邊睇住我哋玩,
會確保我哋4個唔會撞埋一齊。

之後我哋就玩瘋狂維京人,
發現4個人入面,我個動作比較大XD






玩完之後我哋就夠鐘出發去高雄機場啦。


高雄機場禁區面有呢啲懷舊嘅雜貨店比人打卡,
佈置得好靚呀。


我哋搭9:10pm嘅港龍航空返香港。
(後記:港龍航空已經係2020年10月21日因為疫情而停運咗啦!)

飛機餐有鳳梨酥食!

好開心終於同相識咗13年嘅閨蜜去旅行,
雖然只係快閃3日,
但我哋都做咗好多嘢 XD
而家睇返真係充滿滿滿嘅回憶!




旅遊日期:2019年11月2日 - 2019年11月4日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================





  • Share:

You Might Also Like

0 comments