快閃高雄閨蜜遊 住宿篇 (樂逸旅居LAINN,4人房完美設計唔洗驚爭廁所,早餐有驚喜!)

By 曳豬到爆炸 - 9月 01, 2024


我哋4人係高雄快閃三日兩夜都住係呢間樂逸旅居LA INN
地址:台灣高雄市新興區七賢一路513號



樂逸旅居LA INN鄰近美麗島捷運站,
係高雄嘅中心,交通非常方便,
去六合夜市掃街返酒店都好近,
而且仲可以行去喜餅街到買手信!

我哋係Agoda度book,
入住日期係2/11-4/11,
房型係Elegant Room雅緻客房,
包早餐, 
連稅價錢係TWD$6966.02兩晚, 
一晚大約係HKD$914。


我哋住係305號房。

我地行完街夜晚先check in,
所以間房都影得比較暗。



呢間房有兩張大床,4個女仔訓岩岩好。
中間有個床頭櫃。


間房有勁大嘅全身鏡,
有張一人嘅梳化椅同埋細枱仔。
另外仲有部電視機同張大啲嘅枱。


我哋就會係呢個位度set頭/吹頭 (背景好凌亂XD)。


隔離就有兩個開放式嘅衣櫃,
岩哂我哋4個掛哂啲衫係度。


呢間房係採用開放式浴室,
或者可以叫做乾濕分離嘅設計,
沖涼位、馬桶同洗手盤都係分開嘅。
我覺得非常適合我哋4個女仔,
可以同時間一個人沖涼、一個人去廁所、一個人卸妝、一個人吹頭,
唔洗爭廁所!



洗手盤嘅工作台好大,
放哂4個女人嘅化妝品護膚品都無問題。


我哋朝早化妝嘅實況 XD


呢間酒店係用Damana呢個牌子,
洗手盤放咗Damana嘅沐浴露、洗髮露、護髮乳、番梘。


有樽裝水、 掛耳咖啡、茶包。


梳洗用品都好齊備,
唔知道而家仲有冇牙刷牙膏提供呢?


淋浴嘅位置。


同樣有Damana嘅沐浴露、洗髮露、護髮乳。


我地嘅住宿係包早餐嘅,
等我介紹下當時嘅早餐有咩啦。


食早餐嘅地方都好大,
坐得好舒服。


望到出面嘅街景。


有沙律、益力多。


呢度有生果、雞蛋。


有支裝汽水,
估唔到仲有蛋糕同甜品拎!


飲完嘅玻璃樽記得放返係回收區。


仲要有雪糕食!

呢度有咖啡機,係用UCC嘅咖啡,
仲有台灣嘅茶包。

呢度有麵包,可以整多士,
仲有啲熱葷。


有湯同埋粥。


好多粥嘅配料,
仲有啲熱葷。


除左自助早餐之外,
呢度仲有得order嘢食!
有荷包蛋、蘿蔔糕、蛋餅。



我哋每款都order咗,
我覺得左面嘅蛋餅係最好食架。

有支裝可樂就梗係拎黎飲啦。

第二日我就拎左白粥食,
勁落肉鬆同花生!


呢個茶包包裝好靚,
就沖黎試下。


總括黎講,如果你係4個女仔黎高雄,
又想一齊住埋同一間房,
又好驚要爭廁所用,
呢間酒店係一個好好嘅選擇,
完美符合哂我地嘅要求,
而且鄰近美麗島捷運站都分方便!



旅遊日期:2019年11月2日 - 2019年11月4日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================





  • Share:

You Might Also Like

0 comments